Letecká škola AeroJOB
1 letová hodina:
130€ bez DPH (včetně paliva)
Letecká škola AeroJOB nabízí všem, kteří by měli zájem o leteckou kariéru, možnost získání pilotních kvalifikací od 0 až po CPL. Letecká škola má báze na Slovensku, kde probíhá výcvik především na našem novém letounu VIPER SD4 RTC. Jedná se o první cvičný letoun prodávaný na trhu.
Naše letecká škola poskytuje letecký výcvik Od 0 až po ATPL:
Výcvik PPL zahrnuje:
Výcvik 0 – ATPL zahrnuje:
Vstupní požadavky pro zahájení výcviku:
Naše výcvikové báze: Ražňany, Košice, Bratislava, Benešov, Brno a Hradec Králové.
Letoun Viper SD4 RTC
Letecký výcvik PPL včetně crosscountry a timebuilding provádíme na našem novém letadle Viper SD4 RTC. Jedná se o dvoumístný, celokovový dolnoplošník, který je vybaven moderní avionikou Dynon Avionics. Naši klienti měli možnost se účastnit přímo výroby letounu ve výrobní firmě Tomark.
Proč právě Viper
TomarkAero
TomarkAero je výrobce celokovových sportovních dvoumístných letadel Viper SD4 a SKYPER GT9. Letadla jsou navrhována pro kategorie Ultralight (UL) a Light Sport Aircraft (LSA) a jsou ideálním řešením na cestování, letecký výcvik a vlekaní bezmotorových letadel.
Více informací o společnosti Tomark naleznete na jejích webových stránkách.
Chcete se stát pilotem?
Včetně přípravy na výběrové řízení v aerolinkách
F Air je letecká škola, která využívá především báze v Benešově u Prahy, nicméně má i další báze, na kterých nabízí letecký výcvik, jako Praha-Letňany, Brno-Tuřany nebo Příbram.
Letecká škola F Air zabezpečuje pro klienty AeroJOB pokračování výuky IFR/MEP/CPL/ATPL Theory.
Další informace o letecké škole naleznete na webových stránkách F Air.
Partnerská letecká škola DSA
Letecká škola DSA sídlí na letišti v Hradci Králové a zabezpečuje pro klienty AeroJOB pokračovací výcviky IFR/MEP/CPL/ATPL Theory.
Další informace o letecké škole naleznete na webových stránkách DSA.
Časté dotazy
Chci se stát dopravním pilotem, musím mít vysokoškolské vzdělání?
Ne, nemusíte. Stačí Vám maturita. Ovšem může se stát, že některé letecké společnosti budou vyžadovat vysokoškolské vzdělání (záleží na požadavcích dané společnosti). Všeobecně ale vysokoškolské vzdělání není třeba.
Jak dlouho trvá výcvik od 0 – ATPL?
Ideální doba výcviku je cca 24 měsíců. Ovšem záleží na Vašich časových možnostech, jelikož výcvik děláte ve svém volném čase.
Budu stíhat chodit do práce během výcviku?
Ano, pokud budete dělat modulový výcvik. Většina našich klientů chodí do zaměstnání, ze kterého si financují letecký výcvik. Ten pak provádějí ve svém volném čase.
Kdy můžu začít s leteckým výcvikem – PPL?
Věk žadatele musí být minimálně 15 let v době začátku výcviku, minimální věk pro získání licence PPL je 17 let. Před prvním samostatným letem musí být držitelem zdravotní způsobilosti MED II.
Jaký je věkový limit pro práci pilota?
Pilot, který dosáhl věku 65 let, nesmí být nasazován na lety obchodní letecké dopravy. Věkový limit je tedy 65 let.
Jaké jsou možnosti financování výcviku?
AeroJOB spolupracuje s Českou spořitelnou v České republice a s VÚB bankou na Slovensku.
Letecký výcvik
Společnost AeroJOB zabezpečuje letecký výcvik ve vlastní letecké škole na Slovensku a v České Republice ve spolupráci s leteckými školami F Air a DSA.
CENÍK VÝCVIKU NA LETOUNU VIPER
EN
Pro piloty
Pro letecké společnosti